Propojení s dalšími IS

Ukázka CRMV dnešní době se od telefonních ústředen očekává také to, že půjdou bez větších komplikací zapojit do dalších firemních informačních systémů a vytvoří tak celek, který bude usnadňovat práci svým uživatelům.

U našich ústředen je možné nechat si zasílat e-mailem hlasové vzkazy nebo seznamy ztracených volání. Podporován je také protokol XMPP (jabber) pro zasílání upozornění na nový či zmeškaný hovor, nebo směrování hovorů podle aktuálního jabber statusu (prezence).

Disponují také mocným API, které umožňuje on-line monitorování stavu ústředny a provádění různých aplikačních příkazů (například sestavení nového hovoru). Aplikace pro vytáčení telefonních čísel a pro upozorňování na přicházející hovor jsou nejběžnějším použitím API a využívají se zejména v call centrech nebo pro spolupráci s různými CRM systémy.

Záznamy o provedených hovorech se ukládají do databáze a je možné k nim libovolně přistupovat. Z této databáze lze tedy zjišťovat různé statistické informace nebo získat podklady pro tarifikaci jednotlivých linek.

Do databáze se neukládají jen záznamy o provedených hovorech, ale také aktuální stav ústředny (například o právě probíhajících voláních).

Díky vysoké flexibilitě a otevřenosti našich ústředen je možné naprogramovat funkce pro spolupráci s téměř každým informačním systémem.

Copyright © 2017 Inted s.r.o.